Categories
My Links
Facebook VS Google
dzono | 19 Decembar, 2008 22:08
Ranije ove godine, četiri svetske Internet kompanije, Googl, Yahoo, Facebook i Microsoft, su predstavljali budućnost interneta.

Od tada, Yahoo je uspeo svojom lošom taktikom da sam sebe omete u razvoju i definitivno padne ispod Googla (mada su i dalje prvi pretraživač po direktorijumskom pretraživanju), a sad i Facebook-a (po popularnosti koriščenja). Što se Majkrosofta tiče, oni su zapeli oko svojih desktop razvoja (prvi bez premca) i još uvek pokušavaju da nađu načina da se uključe u trku sa liderima na Internetu.

Ovi gore navedeni podaci nas dovode do zaključka da se trenutno dve kompanije bore za razvoj budućnosti Interneta, a samim tim i prednost na istom polju i to su Googl i Facebook.

Googl je jedna stabilna kompanija, koja beleži konstantan porast broja korisnika, kako kao pretraživač, tako kao i poslovno tržišna oblast, ali jedna stvar koja je interesantna je to da (na moju žalost) Facebook takođe konstano beleži porast broja korisnika, bez obzira na to što čine neke maltene kardinalne greške.

Naime, do sada je Facebook plasirao mnoge katastrofalne platforme (kao što je platforma Beacon) koje bi u 99 % slučajeva dovele do drastičnog opadanja broja korisnika, ali su oni opstali, pa čak i napredovali.

Tehnički gledano, Facebook je sada tamo gde je Googl bio pre nekih 5 godina, redefiniše igru, pravi nove poteze i radi na stvarima na kojim konkurencija ne radi i izaziva Googl na borbu za posetioce i njihovo vreme utrošeno na svojim servisima.

 #
Technorati Profile
Facebook sam sebe unistio
dzono | 14 Decembar, 2008 13:03
U današnje vreme je mnogo puta pisano o tome kako su društvene mreže ( social networks ) veoma pogodne za marketare širom sveta, ali nedavna istraživanja su pokazala suprotno.

 

New York Times, jedan od poznatijih svetskih časopisa, nedavno je objavio članak u kojem je delimično objasnio zašto društvene mreže kao što su Facebook i Myspace nisu pogodne za merketinške (da kažem prodajne) kampanje.

 

Reč je o tome da, tipični Facebook korisnici su ljudi koji vole da eksploatišu svoje slike ( u donjem vešu, slike dece, događaja...) on-line, vole da se "druže" i "upoznaju" sa ljudima koje ne poznaju i NE VOLE da ih uznemiravaju drugi.

 

Prosečni (čast izuzecima) Facebook member, je jako komunikativna osoba, ali samo u virtuelnom svetu.

 

Oni su veoma stidljivi, po nekad znaju biti i socijalno poremećeni, izbegavaju razgovore uživo i jedino se snalaze u komunikaciji s ljudima ( a ponajviše sa suprotnim polom ) isključivo preko Interneta.

Kod ovakvih ljudi, konstantno "bombardovanje" kojekakvim reklamama može izazvati negativan odaziv.

Ti ljudi se mogu veoma lako iznervirati, te ih upravo te reklame mogu naterati da kupe proizvod najjačeg konkurenta firme koja se upravo nalazi na njihovom ekranu, ili ih čak može toliko iznervirati da nikada više ne kupe proizvod te i takve firme.

 

Postoji i moralno pitanje, naime, društvene mreže su predviđene za "spajanje" i "upoznavanje" ljudi, te se ovakvo "bombardovanje" raznoraznim reklamama može smatrati i on-line uznemiravanjem.

 

Kapitalizam je postao presudan na Internetu ( kao i svugde ), te je prvobitno značenje i namena društvenih mreža promenjena.

 

Do nedavno, vlasnik Facebook-a (jedan od njih), Mark Zuckerberg, je objavio kako je poslovanje njegove firme u prethodnoj godini ostvarilo dobit od 150 milona dolara, a da se u ovoj godini očekuje prihod od 300 miliona.

 

Douglas A. McIntyre,  navodi da je ova informacija potpuno pogrešna, jer je tajna upravo u gore navedenom.

 

Prosečni Facebook članovi ne vole da ih uznemiravaju, oni Facebook koriste kao igralište gde se oni mogu igrati u nekom svom svetu, u kojem su oni centar univerzuma, te za njih reklame koje se nalaze na stranicama koji oni koriste ostavljaju toliko loš efekat kao kada bi ateistu naterali da uđe u crkvu.

Ovaj čovek navodi da Facebook finansijski neće još dugo opstati.

 #
Technorati Profile
Sta vas Fejsbuk profil govori o vama?
dzono | 12 Decembar, 2008 13:21

 Koliko često menjate svoj profil na Fejsbuku? Da li vaša slika zaista predstavlja ono što jeste? Ili uopšte ne ličite na onu osobu na "slici u najboljem izdanju" postavljenu na Fejsbuk stranici?

Prema istraživanju koje je sproveo britanski Kosmopoliten, ljudima je više stalo do izgleda na "mreži" nego u stvarnom životu. Dr Asi Šarabi objašnjava šta profil na Fejsbuku govori o osobama koje stoje iza njega, piše Mirror.co.uk. Pronađite sebe u nekima od njih!

Pućenje usana – prezentovanje ovakvog provokativnog, senzualnog simbola upućuje na to da osoba želi da bude priznata kao seksualno biće, koje traži intimnost ili partnera. Takođe može da ukazuje na veoma osetljivu osobu.

Sa životinjama – ovo je osoba koja se predstavlja kao brižna i pažljiva, što ujedno indikuje i njenu potrebu da brine o drugima.

Plesanje – ovo je ultimativni poziv na posmatranje, potreba da osoba bude zapažena. Oni koji se prikazuju dok plešu verovatno su veoma ekstrovertni. U konotaciji sa zapadnom kulturom, plesanje predstavlja i težnju ka slobodi i dokolici i ukazuje na osobu sklonu hedonizmu.

Sa momkom/devojkom – ova vrsta slike popularna je među "serijskim monogamistima" i označava potragu za dubokim i posvećenim vezama.

Sa drugom/drugaricom – označava potrebu za flertovanjem i potencijalnom dvosmislenošću u kontaktima. Izražava težnju ka kreiranju priča i igranju igrica sa ljudima. Ukazuje na osobu sklonu tračevima.

U radu ili igri – ovo je neko ko se identifikuje sa svojim sposobnostima i iskustvima pre nego sa svojim emocijama ili vezama. Može da označava osobu koja nema želju da se vezuje i "smiri."

Na praznicima: Oni koji se povezuju sa bezbrižnim vremenom provedenim sa praznicima pokazuju svoju težnju da uklone svakodnevni stres. Ovo takođe može i da ukazuje na osobu sklonu fantazijama i sanjarenju.

Gledanje u stranu– želja da se osoba ne "uhvati" u konvencionalnom smislu označava jaku osobu čvrstih uverenja.

Izlazak u grad u najboljem izdanju – ovakva slika prezentuje društvenu ličnost, koja visoko vrednuje poverljivost i pažnju.


"Naši društveni profili na mreži su postali toliko uobičajeni da su u potpunosti isprepleteni sa stvarnim životima. Na mreži, baš kao i u stvarnom životu, stalno radimo na svom prezentovanju, stavljajući u prvi plan ono što želimo da se vidi, ali, kao i u stvarnom svetu, otkrivamo i one svoje aspekte koje smo možda želeli da sakrijemo," zaključio je dr Šarabi.

 #
Technorati Profile
Virus nas napada preko Facebook-a
dzono | 11 Decembar, 2008 13:57

Grupa hakera lansirala je najnoviji virus, Koobface, čija je jedina meta društvena veb strana Facebook, odnosno računari korisnika ove strane.

Virus Koobface koristi sistem razmene poruka na Facebooku kako bi pokušao da zarazi računare korisnika. Ako uspe da zarazi računar, pretražiće poverljive podatke kao što su brojevi kreditnih kartica i poslati ih svom kreatoru.
Koobface nije novi virus, njegova ranija verzija primećena je na internetskom servisu slične namene, MySpaceu, prošlog leta.

 

MySpace se uspešno nosio sa svojom verzijom Koobfacea i uklonio ga sa svojih stranica.

Virus sa zaraženog računara samostalno šalje poruke osobama na listi vlasnika računara s pozitivnim komentarom za video isečak i pozivom da se otvori spoljašnji link na kojem je taj isečak.

 

Otvaranjem stranice korisniku će biti ponuđeno osvežavanje Adobe Flash video playera, što je u stvari virus.

 

Još jedna posledica za zaražen računar je preusmeravanje internetskog pretraživača na zaražene stranice svaki put kada se pokuša pristup pretraživačima Google, Yahoo i Live.

 #
Technorati Profile
Facebook cestitka
dzono | 08 Decembar, 2008 18:52

Do sada smo nailazili na bilborde koji "izjavljuju" ljubav, svako od nas je makar jednom u životu naišao na grafit koji iskazuje nečiju sreću, tugu.....ali mislim da su ovi momci smislili originalno rešenje da nekome čestitaju rođendan!Laughing

Vidi se da momci prate moderne internet trendove.....oni su uspeli da svoju zavisnost pretoče u jedno simpatično rođendansko iznenađenje, razmislite i Vi kako bi ste mogli da iznenadite voljene.... Laughing

 

 #
Technorati Profile
Fejsbuk groznica zahvatila Srbiju
dzono | 07 Decembar, 2008 18:12

Specijalni pedagog Milan Radovanović, koji je sa timom stručnjaka u Beogradu osnovao prvo Defektološko savetovalište za lečenje internet zavisnika „Entera”, upozorava da će posledice „ćaskanja” na Fejsbuku i Majspejsu u Srbiji biti zabrinjavajuće za nekoliko godina.

Šokiran je, kaže, podatkom da je letos broj ovakvih pacijenata izjednačen sa gejmerima, zavisnicima koji nekada bukvalno do besvesti igraju kompjuterske igrice.

Njegova istraživanja su dovela do toga da prosečni Fejsbukovac u Srbiji ima oko 20 godina, a zavisnici ispred ekrana provode i do 30 sati.

Zaboravljaju da se kupaju, jedu, spavaju i to čine samo kada iscrpljenost postane nepodnošljiva, kako po njih same, tako i po okolinu.

Ova zavisnost u roku od nekoliko meseci dovodi, kaže Radovanović, do potpune promene fizičkog izgleda fejsbukovaca, pa mišićavi, lepi jaki mladići i devojke za kratko vreme postaju otromboljeni i poprilično gojazni.

Po rečima ovog pedagoga, mladi ljudi kod kojih se ova zavisnost pojavila, su u veoma kratkom roku prestali da brinu o tome šta su obukli, da li su se očešljali i umili.

Postaju zapušteni, a za sve to vreme na takozvane socijalne mreže tipa Fejsbuka postavljaju slike iz perioda kada su bili zadovoljni svojim izgledom.

Mnogi od njih onda imaju problem kada ih osobe sa kojima se zbliže na internetu pozovu da izađu na piće i upoznaju se, jer se plaše kako će ovi onda reagovati na pogoršanje izgleda.

 

"Ova zavisnost je najsličnija kockanju, ali imao sam pacijente, fejsbukovce, koji su mnogo strašnije izgledali od narkomana i alkoholičara" – ističe Radovanović.

 

Takozvani napredak u komunikaciji, koji je ostvaren savremenim internetom, doveo je do toga da današnji mladići, ranije bujne bukete sastavljene od crvenih ruža, zamenjuju Fejsbuk poklonima, možda po nekim "poke" nećnim dodirom i slično.

 

Na ovu pojavu intimiziranja putem društvenih mreža, govore i mnogi drugi stručnjaci.

 #
Technorati Profile
Hrvatski opozicionar uhapsen zbog Fejsbuka
dzono | 05 Decembar, 2008 21:38

Do sada je na mnogim mestima pisano kako je uticaj Fejsbuka veliki, kako kao jedne od vodećih društvenih mreža, na kojoj se okupljaju mnogi mladi ljudi, moćne  poslovne alatke za viralni marketing i promociju, mesto na kome mnogi SPAM-eri ili hakeri mogu pronaći oprobati, a sada je na red došao i momenat kada se Fejsbuk koristi kao mesto sa kojeg se hapse mladi opozicionari.

 

Naime, u našoj okolini (u republici Hrvatskoj) je došlo do jednog velikog incidenta unutar države koji je ubrzo prerastao u incident medjunarodnog karaktera.

Radi se o tome da je grupa mladih opozicionara, pod maštovitim vođstvom Nikše Klečaka, predsednika Foruma mladih opozicione Socijaldemokratske partije (SDP), uspela da na „Fejsbuku” pokrene grupu pod nazivom „Kladim se da ću naći 5.000 ljudi koji ne vole Ivu Sanadera”.

U roku od nekoliko dana prijavilo se više od 6.000 članova koji su izrazili svoje neslaganje sa potezima premijera i Vlade.

Pored ove grupe na Fejsbuku su se pojavile slike hrvatskog premijera koji je bio obučen u nacističku uniformu.

 

Naravno, slike su bile fotomontaža, ali su očigledno bile dovoljne da bi hrvatska policija dozvolila sebi da izvrši hapšenje gospodina Klečaka !

Ovo hapšenje je u roku od 24 sata izazvalo kontraefekat, dovelo do toga da se na tom istom Fejsbuku pokrenute grupe koje su podržavale Nikšu Klečaka i pozivale na javne demonstracije povodom ovog nelegalnog hapšenja.

Hrvatski premijer Iva Sanader je izjavio da nije znao za ovo hapšenje i da je za njega saznao tek 37 sati nakon izvršenja, dodavši da ne podržava hapšenje jer demokratsko pravo svakog državljanina hrvatkse da ima i koristi slobodu govora i mišljenja.

 

Svi zakoni nam govore da svako od nas ima pravo na slobodno mišljenje i govor, ali bojim se da je to samo na papiru.

 

 

 #
Technorati Profile
Facebook kao poslovna alatka
dzono | 01 Decembar, 2008 18:37

Do sada sam pisao o društvenim mrežama u negativnom kontekstu, govoreći kako preveliko "druženje" na istim može dovesti do otuđenja ljudi, gubitaka komunikativnih sposobnosti, i slično.

Sada želim da kažem po koju reč o tome kako bi mogli DA ZARADITE korišćenjem društvenih mreža.

Iskorišćenje Facebook-a, kao poslovne alatke, može biti veoma korisno za Vas i Vašu delatnost kojom se bavite, ako znate kako da iskoristite moć Facebook-a.

Kvalitetnim i sistematskim pristupom novim Internet medijama ( social networks ), mogli bi da uz minimalan trud, odnosno minimalno gubljenje vremena da dobijete dobre promotivne rezultate koji bi direktno uticali na prodaju Vašeg proizvoda ili usluge.

Facebook je veoma moćna alatka, koja uopšte ne mora da uzima puno vremena ( ako znate kako da se distancirate ), jedino je potrebno biti fokusiran na ciljeve - šta želite da se postigne tom društvenom mrežom i isključivanje svega onoga što odvlači pažnju i vreme…

Jedan od dobrih primera iskorišćenja Facebook-a kao poslovne opcije je promotivna kampanja hrvatske fabrike slatkiša Kraš koja je jedan deo svoje marketinške kampanje preselila na virtualni svet koji se odvija na Facebook-u i koričćenjem Facebook aplikacija uspela da za prvih mesec dana privuče više od 50.000 korisnika sa teritorije bivše Jugoslavije!

Ovo je samo još jedan od primera poslovnog iskorišćenja ove i ovakve društvene mreže....ko zna, možda je upravo Vaše poslovanje pogodno za Facebook korisnike.

 

 #
Technorati Profile
Facebook tim izgubio nase podatke ! ! !
dzono | 30 Novembar, 2008 18:37

Ako ste primetili da ste u zadnjih 24 casa dobili veci broj notifikacija sa Facebook-a, nemojte se zavaravati da ste postali hiper popularni.....doslo je do GUBITKA PODATAKA u Facebook timu!

 

Naime, u bazi podatak Facebook-a doslo je do greske i gubitaka odredjenih podataka koji su doveli do toga da su sada svi parametri u odeljku e-mail notification postavljeni na default opciju tj. svi koji poseduju Facebook nalog imaju sada ista podesavanja u odeljku e-mail notification!

 

Svim korisnicima su svi podaci o primanju poruka, poziva na odredjene dogadjaje i slicno podeseni na ON!

 

Sve ovo pretstavlja jednu malo neprijatnu situaciju za Facebook, posledice su mizarne ( ljutiti clanovi ), ali zamislite situaciju kada bi ovaj isto Facebook tim izgubio Vase vazne podatke, ili jos gore zamenio ih sa necijim drugim!

 

Ovaj propust Facebook tima je odjekao u javnosti, ali ce uskoro biti zaboravljen....pitam je Vas da li i dalje mislite da ostavljanje Vasih licnih podataka ( ime, prezime, mesto stanovanja ) ne pretstavlja situaciju koja bi bila stetna po Vas same ! ?

 

Danas su samo e-mail notifikacije, pitam se sta li ce biti sledeci put !?

Ipak, 110 miliona podataka je u pitanju ! ! !

  

 #
Technorati Profile
Nema Fejsbuka dok traje sudjenje!
dzono | 28 Novembar, 2008 11:27

Članica porote u Britaniji udaljena je sa procesa suđenja, jer je komentarisala detalje slučaja na sajtu za druženje "Facebook".

Britanski zakon zabranjuje porotnicima da van sudnice iznose bilo kakve detalje o slučaju, kako bi se sprecile eventualne nepogodnosti.

Porotnica, čije ime i starost nisu saopšteni, udaljena je sa suđenja na slučaju seksualnog zlostavljanja, jer je detalje komentarisala na svom "Facebook" profilu!

Pomenuta porotnica je čak svoje Internet prijatelje konsultovala o tome da li je optuženi kriv, ili ne, direktno objavljujuci siroj javnosti detalje sa sudjenja!

Ovaj slučaj se odigrao u mestu Barni na severozapadu Engleske, sudjenje je nastavljeno dalje, ali sa jednim porotnikom manje (zakljucicete ko je u pitanju...:-)...). (Mondo)

 #
Technorati Profile
Marihuana SPAM na Facebook-u
dzono | 26 Novembar, 2008 12:33

Prema podacima koje sam nasao, Facebook je ovog avgusta dobio sudsko resenje da mu se isplati 873 miliona dolara na osnovu tuzbe koje je advokatski tim Facebook podneo protiv Adama Guerbueza i njigove firme Atlantis Blue Capital.

Radi se o tome da je ovaj pomenuti covek prevario korisnike Facebook-a i naterao ih da svoje Facebook sifre ispisu u odredjeni formular koji je on kasnije iskoristio da posalje vise od 4 miliona SPAM e-mailova koji promovisu marihuanu!

Ovaj vispreni gospodin je iskoristio ovu i ovakvu drustvenu mrezu da bi promovisao svoj "proizvod", kao i mnogi drugi, samo sto je njegov proizvod-laka droga!

Zamislite podatak da na 4 miliona e-mail adresa stigne poruka kako treba koristiti marihuanu, kako se treba drogirati....

Ajde da zamislimo situaciju ( upotrebimo mastu ) da se samo 2% od tih 4 miliona zapitalo kako je to kada se konzumira marihuana, to je broj od 80 000 ljudi, a recimo da uzmemo da je samo 0.5 % od tih 4 miliona tokom ove "marketinske kampanje" probalo marihuanu na osnovu ovih SPAM poruka, dolazimo do brojke da je nekih 20 000 ljudi probalo tih dana marihuanu ! ! !

Mislim da posle ovog primera mozemo shvatiti koliko stetno moze biti ovo globalno umrezavanje na jednom mestu zvanom Facebook (ili slicno).....ako uzmemo u obzir da drustvene mreze mahom koriste tinejdzeri koji su labilnog samopouzdanja, koji su podlozni manipulisanju, onda je situacija jos vise zabrinjavajuca.

Ovu presudu Facebook ce tesko naplatiti, ona je izrecena kao bi zaplasila eventualne sledece napade na njih i njihove korisnike od strane "mastovitih preduzetnika" kakav je bio ovaj gospodin.

 #
Technorati Profile
Fejsbuk se gasi ! ! !
dzono | 23 Novembar, 2008 23:36

Prema nekim nezvanicnim informacijama, na koje sam naisao citajuci nas ugledni internet magazin, internet fenomen pod imenom Facebook ce propasti u narednih 6 meseci!

Glavni razlog propadanja ovako velike i mocne organizacije je pisanje jednog bloga u Srbiji koji se bori za to da mladi ignorisu Facebook i izadju u grad, i pisanjem ovog bloga drasticno je pala posecenost Fejsbuka!Laughing

Salim se naravno, propadanje ove organizacije je prouzrokovano finansijskom krizom koja ja zadesila sve u svetu ( nadam se da ce nas zaobici, dosta nam je i nasih problem), te se sef  finansijsa Fejsbuk tima, Gideon Ju, obratio milijarderima Dubaia kako bi resio finansijske probleme.

Vlasnik Fejsbuka ( jedan od njih ) Mark Cukerberg je najavo da ce njegovo "cedo" biti profitabilno tek za nekih 3 godine, jer trenutno zaradjuje 100 miliona dolara manje nego sto je predvidjeno,a glavni krivac za ovaj manjak je finansijska kriza.

Nakon ovih proracuna predvidjeno je da ce se Fejsbuk ugasiti u narednih 6 meseci, tako da mi ostaje jos relativno malo vremena da pisem blog!Laughing

Ako zalite zbog gubitka Fejsbuka, onda se radujte jer vise necete morati mene da citate!Laughing

 #
Technorati Profile
I bake na Facebook-u
dzono | 22 Novembar, 2008 13:46

Gospodja Ruzica Damjanovic (1933), jedna simpaticna baka, postala je poznata na srpskoj internet sceni ovih dana.

Naravno, baka je postala poznata upravo pomocu Facebook-a!Smile

Baki je svoj unuk pomogao da otvori nalog, jer je baka zelela da bude u kontaktu sa svojim unucima koji su poznati i vidjeniji ljudi na nasem cyber nebu, pa je iz ljubavi prema njima otvorila Facebook nalog (bar tako unuci tvrde Smile ).

Za veoma kratko vreme baka je cak i dobila svoju Facebook grupu obozavatelja, do sada ima 150 prijatelja, i postala je za ovo kratko vreme popularna toliko da cak i neki veoma strucni ljudi u internet oblasti  pisu o pojavi prve Facebook bake u Srbiji.

 Jedan od bakinih unuka  je najavio i blog svoje bake, na kojem ce ova gospodja pisati svoje tekstove, ostavljati komentare drugima...jednom recju, baka ce i blogovati zajedno sa nama!Cool

 
Ovo nije prvi primer ljudi u poznim godinama koji su uz pomoc interneta uspeli da i u zavidnim godinama steknu internet slavu, ali je sigurno primer koji je odjeknu najvise.

Da li je ovo primer jednog viralnog marketinga od strane bakinih unuka ili ne, ne mogu Vam reci. Njeni unuci tvrde da je ovo samo bakina zelja da ucestvuju u internet desavanjima.

Ostaje nam samo da nasim bakama i dekama pozelimo dobrodoslicu i pozelimo lepo i dugo blogovanje!Laughing

Ovog puta nisam imao srca da kritikujem ovu informaciju, ako je ovo stvarno istina, onda mi je ovo bas simpatcno, jer podrzavam ljude koji se bore da nauce nesto novo u poznim godinama, pa makar to novo bilo i Facebook!Laughing

 #
Technorati Profile
Jedan klik na Facebook-u nazad u proslost
dzono | 18 Novembar, 2008 20:49

E narode, ajde malo da razmenimo iskustva.....ajde malo da otvorimo karte i svi kazemo po nesto sto smo mislili da precutimo.....Wink

Evo, ja sam odlucio da sa Vama podelim pricu o tome kako sam otvorio Facebook nalog i zasto (nadogradnja jednog posta od ranije...Cool..)...

Pitam ja upravo Vas, moje internet drugare sa srpske blogerske scene, a i sire (ironija da neko ko je protiv Facebook-a ima prijatelje ne internetu, zar ne?Wink ), da li ste nekada razmisljali o nekome ko nije vise kraj vas, o nekome koga ste oterali? Da li ste se nekada zapitali sta li radi Vasa bivsa ljubav koju ste razocarali ili stari prijatelj koga ste izgubili svojom krivicom?

 

Ajde, budite iskreni.....

 

Kao sto sve dobre stare bajke pocinju, i ja cu moju zapoceti sa:  jednom davno, Laughing, moja malenkost je napravila tu i takvu gresku unistila jedno prijateljstvo (sta zna pubertetlija), misleci da je to prava stvar i da nisam pogresio.....ali cim pisem ovaj post, jasno je da nije bilo happy end-a...Cry

Presao sam granicu prijateljstva i nacinio neke klinacke poteze, jednom recju-pogresio sam, ali opet, to je zivot..... I , da ne ulazim u detalje (ipak, nije ovo Skandal...Smile..)  danas se cak ni ne cujem sa tom devojkom, mojom nekadasnjom drugaricom, ne znam kako je, da li je dobro, da li je tuzna ili srecna.....i krivo mi je zbog toga, bili smo bliski.

I tako, vreme je prolazilo, i ja sam je polako zaboravljao, a onda.....onda sam od jednog mog dobrog druga cuo kako je on upravo nju nasao....zamislite, na Facebook-u!

Tada je na scenu stupio trenutak kada je moje nerazmisljanje doslo do izrazaja i ja Vam, dragi moji i drage moje, otvaram Facebook nalog iz upravo tog razloga....da, da sada znate istinu o meni, ali budite fini i nemojte je zloupotrebiti!Laughing

Najgore od svega je to sto sam ja otvorio nalog samo da bi je pokusao opet da stupim u kontakt sa tom osobom, ipak je to svrha Facebook-a  kao jedne drustvene mreze, ali nisam to uradio......

Samo jedan klik me je delio da opet budemo "prijatelji", da opet pokusamo da obnovimo neko izgubljeno prijateljstvo.....ali u trenutku kada sam trebao da pritisnem onaj dobro poznati levi klik na misu, odustao sam.....

Zasto sam odustao? Pa cekaj, bio sam toliko "hrabar" da nisam smeo (ili hteo) da je potrazim u stvarnom zivotu, da pokusam da dodjem do nje kao svi normalni ljudi, a sad kad mi je na klik ja bih trebao to da uradim ? ? ?

Mozda ce neki pomisliti da sam lud, da sam trebao da pokusam da uspostavim kontakt, ali nisam zeleo. Da sam kliknuo tada, sam sebi ne bih mogao da pogledam u oci jer, ako nisam mogao u realnom svetu da pokusam opet, pa zasto bih u tom cyber svetu?

Upravo je ovo razlog zbog kojeg i pisem ovaj blog, taj momenat  jednog klika nazad u proslost!

Da li je to ok, da jednim klikom pokusamo da vratimo nesto davno izgubljeno, da jednim pokretom misa, sa one strane ekrana pokazemo svoju hrabrost i velicinu, a da u realnom svetu budemo tako mali.....ja sam jednom davno bio "mali" i nisam imao hrabrosti da ucinim ono sto je trebalo, pa sta mi daje za pravo da to ucinim sada, kada sam siguran u svojoj sobi zavaljen u fotelju ! ?

Pitam ja Vas, da li ste i Vi nekada dosli u situaciju da svoju hrabrost  testirate na tastaturi?

Da li ste pokusali da obnovite staru ljubav ili drugarstvo, jednik klikom?

 

Ajde, budite iskreni......

 

 

 

 

 #
Technorati Profile
Nasi poznati na Facebook-u i Internetu
dzono | 17 Novembar, 2008 19:44

Dragi moji i drage moje, sve slike koje budete ovde videli su saljive, montirane i ovaj tekst je samo proizvod jednog mastovitog uma...pa pogledajte kako nase "face" uzivaju u carima interneta... :-)

 

BORIS TADIC:

-.-PHOTO: BETA/MILE GVOZDENOVIĆ-.- Veverica iz 'Ledenog doba': Boris Tadić

Veverica iz 'Ledenog doba': Boris Tadic

PHOTO: BETA/MILE GVOZDENOVIC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ima vise od 200 Facebook prijatelja, koji ga smatraju najatraktivnijim muskarcem i politicarom..

Medju Tadicevim fanovima, od poznatih faca, isticu se Mladjan Dinkic, Velimir Ilic i Vojislav Kostunica, teniser Novak DJokovic, ratni zlocinci Radovan Karadzic Raso i Ratko Mladic, patrijarh Pavle, pevacice Ceca Slavkovic i Jelena Tomasevic, bubnjar Dragoljub DJuricic.

Borisov Facebook profil pun je zanimljivih poruka i snimaka, iskrenih izjava ljubavi, zaklinjanja na vecno prjateljstvo, tvrdnji da se nikada nece rastati, da su jedni drugima najbitnije osobe na svetu... koje redovno dobija od net prijatelja. Rasim Ljajic javno ga je pozvao da navrati u Novi Pazar na kafu i cevape, uz garanciju da ce se tamo sjajno provesti. Pripadnice lepseg pola salju mu poljupce, „svu svoju ljubav“, kafu, pica...

Boris Tadic se uclanio u grupe fanova Dzesike Albe, Fidela Kastra, Vojislava Kostunice, cokolade i cokoladnog mleka, ljubavi, francuskog poljupca i Xenije Pajcin.

Jednim klikom pridruzio se grupi koja se bori za svez vazduh u Pancevu i za putovanje bez viza, kao i skupinama „Da nateramo Tomislava Nikolica da osnuje novu politicku stranku!” i „Biljana Plavsic srpski heroj”. Pored mnogobrojnih obaveza bavi se aktivnostima u grupi „Peticija za ukidanje Americkog rvanja na Fox TV” i „Peticija da se vrati LETO I TROPSKE VRUCINE“. Veruje jedino tibetanskoj medicini i sanja da okupi sve Srbe u jednoj internet grupi!

Prema profilu, rodjen je 1951. u Cacakongmi u Kini. On je „PRAVOSLAVAC BRE“, a njegovi politicki pogledi mogu se opisati sloganom „Kosovo za patike”. Najdrazi prijatelji su mu politicari Vojislav Kostunica, Vojislav Seselj, Mladjan Dinkic, Vuk Draskovic, Dragan Markovic Palma i Milorad Dodik, pevaci Seka Aleksic i Mile Kitic, novinar Ognjen Amidzic, biznismen Miroslav Miskovic i Sundjer Bob.

Clan je grupa: „Ilic Velja naveci je selja“, „Milka Canic je u stvari Ratko Mladic“, „Izbacimo Pantelica iz reprezentacije“, „Kosovo je Srbija“, „Omladina PUPS-a“, „U secanje na Zorana DJindjica“, „Uhapsite Kostunicu zbog skrivanja Radovana i ubistva Zorana DJindjica“, „Pokret za otcepljenje Beograda od Srbije“, „Tadija Tadic's Bilding Group“, „Cecu u zatvor, Tomislav Nikolic napred Srbijo“, „Antikomunisticke Facebook grupe“ i „Grupe za ljubav i prijateljstvo izmedju balkanskih naroda“. Prikljucio se fan klubu Slavice DJukic-Dejanovic, Danice Draskovic i Brankice Stankovic, a Cak Noris mu je omiljena svetska faca.

Velimir Velja Ilic osnovao je svoj fudbalski klub Velimir Ilic FC.

U prvoj postavi, pored njega, igraju: pevacice Goga Sekulic i Ana Nikolic, Josip Broz i cak dva Slobodana Milosevica, supervizorka Milka Canic i Milos Erceg.

Vojislav Kostunica se pridruzio grupama: „Ne zaboravimo Petrovdan 1993. u Bratuncu”, „Dragan Jocic najbolji srpski ministar policije u istoriji Srbije”, „SRBIJA SERBIA SERBIE SERBIEN“.

Veliki je postovalac patrijarha srpskog Pavla, Matije Beckovica, nesudjenog gradonacelnika Beograda Aleksandra Popovica, pevacica Ane Nikolic i Vesne Rivas, prijatelja i rokera Bore DJordjevica. Njegovi najbolji prijatelji, od blizu 800, jesu politicari Velimir Ilic, Milos Aligrudic i Boris Tadic, kao i pevac Sasa Kovacevic. Mnogi istomisljenici ga opisuju kao „jedinog drzavnika u Srbiji, antikomunistu i velicinu koja ne bledi i koja gura samo svoju pricu”.


Novopeceni Holandjanin
svu energiju je, kako pise na Facebook profilu, usmerio na „odbranu u laznom haskom tribunalu”.

Interesovanja mu se vezuju za: Karlovac, Karlobag, Ogulin, Viroviticu kao zapadnu srpsku granicu; ujedinjenje Srba pravoslavaca, Srba katolika, Srba protestanata, Srba muslimana i Srba ateista u jednu drzavu. Jedna od omiljenih knjiga mu je „Haska instrumentalizacija laznih svedoka”. Tvrdi da „Srbijom upravlja olos” i da su najlepse devojke pripadnice SRS.

Od Facebook prijatelja, kojih ukupno ima oko 500, poznati su politicari Dobrivoje Budimirovic Bidza, Velimir Ilic i Dragan Markovic Palma, Ratko Mladic, pevac Marinko Rokvic i Ludi Milojko.

Istomisljenici mu svakodnevno salju poruke podrske: „Srbima nece Turci vladati, vrati se kuci, vojvodo“, „Pomoz bog, Vojvodo. Cekamo te da dodjes“, „Ne daj se, Vojo! Doci ce kraj i onom usranom zapadu“, „Ne brini, svi tvoji simpatizeri znaju da je Toma izdajnik i da on ima neki licni interes zbog cega je povukao takav potez. A ovi koji su mu se pridruzili jure pare i nista drugo. On se gadno vara ako misli da nekog moze da privuce, taj bi se radije opredelio za Tadica nego za njega. Drzi se tamo i uskoro uz Boziju volju proslavice cela Srbija i Republika Srpska tvoju pobedu“, „Srbin sam Krajisnik i volim Seselja“.

Aktivni je clan grupe „RAKIA Connecting People”.

Njegov moto je: Vostani, Serbie!“

 

Moja malenkost nije ovim tekstom imala nameru nikoga da uvredi, samo sam hteo da Vas ovim postom makar malo nasmejem na ovaj sumorni dan....politicki vladari Srbije, ne ljutite se....Laughing

 

 #
Technorati Profile
«Prethodni   1 2 3  Sledeći»