Ponedeljak, Decembar 01, 2008
Do sada sam pisao o društvenim mrežama u negativnom kontekstu, govoreći kako preveliko "druženje" na istim može dovesti do otuđenja ljudi, gubitaka komunikativnih sposobnosti, i slično.
Sada želim da kažem po koju reč o tome kako bi mogli DA ZARADITE korišćenjem društvenih mreža.
Iskorišćenje Facebook-a, kao poslovne alatke, može biti veoma korisno za Vas i Vašu delatnost kojom se bavite, ako znate kako da iskoristite moć Facebook-a.
Kvalitetnim i sistematskim pristupom novim Internet medijama ( social networks ), mogli bi da uz minimalan trud, odnosno minimalno gubljenje vremena da dobijete dobre promotivne rezultate koji bi direktno uticali na prodaju Vašeg proizvoda ili usluge.
Facebook je veoma moćna alatka, koja uopšte ne mora da uzima puno vremena ( ako znate kako da se distancirate ), jedino je potrebno biti fokusiran na ciljeve - šta želite da se postigne tom društvenom mrežom i isključivanje svega onoga što odvlači pažnju i vreme…
Jedan od dobrih primera iskorišćenja Facebook-a kao poslovne opcije je promotivna kampanja hrvatske fabrike slatkiša Kraš koja je jedan deo svoje marketinške kampanje preselila na virtualni svet koji se odvija na Facebook-u i koričćenjem Facebook aplikacija uspela da za prvih mesec dana privuče više od 50.000 korisnika sa teritorije bivše Jugoslavije!
Ovo je samo još jedan od primera poslovnog iskorišćenja ove i ovakve društvene mreže....ko zna, možda je upravo Vaše poslovanje pogodno za Facebook korisnike.
