Nedelja, Februar 15, 2009
Ovog vikenda (02.16.2009.) se održava 58. po redu All star meč između Istočne i Zapadne konferencije.
Predstojeći duel će po mnogo čemu biti naj (najviše glasova za igrače, najviše kamera, najviše gledalaca itd.), ali ja bih izdvojio još jedan detalj koji se po prvi put pojavljuje na jednom ovakvom sportskom dešavanju, a to je opcija javnih statusa na Facebook-u tokom direktnog prenosa meča.
Reč je o tome da će svi korisnici Facebooka, koji će jednim klikom prihvatiti da učestvuju na događaju (Facebook event) koji će se održavati na Facebook-u tokom NBA All star utakmice, moći da prikažu svoje statuse pred višemilionskim auditorijumom.
Ovaj sistem prikazivanja Facebook statusa javno je već proveren tokom inaguracije Baraka Obame, kada se Facebook integrisao sa CNN-om, a sledeći rezultati najbolje pokazuju kako je ova opcija uticala u marketinške svrhe:
1. Bilo je oko 200,000+ status updates tokom Facebook integracije sa CNN.com
2. u tom trenutku, 3,000 ljudi komentarisalo je na Facebook-u, a prikazivano na CNN-ovom feed-u u minutu
3. Obamina Facebook Fan Page imala je više od 4 million fanova i priliv od oko 500,000 wall posts-ova
Prosto je fascinantno kakav i u kojoj meri Fecebook ima uticaj.
Imam utisak da ćemo se u budućnosti sve više iznenađivati kakve su mu mogućnosti i u koju svrhu se može iskoristiti. Možda je sve ovo i za očekivati obzirom koliko korisnika ima ;)i koji je koncept.
Odličan primer povezivanja: CNN-a kao "insitucije" klasičnog medija i "Fejsa" (da, davno je prošlo vreme kada je bio samo obična društvena mreža) kao društvenog i on-line medija.
Podaci su impresivni.
kako da se prikljucim na facebook
ako neko b zna kako da se prikljucim na facebook
hocu na fejs
Kako da se prikljucim
Face
Kako da se prikljucim
American Idol
Grateful to see someone on the same wavelength! Nice article. rollo weeks
Facebook kao zavisnost kod mladih u Srbiji
tinder date , tider