Categories
My Links

Četvrtak, Februar 05, 2009

Blogerski viral

Pre par meseci sam i sam napisao post koji je posvećen blogovanju, odnosno cilju našeg blogovanja i uvideo da svako od nas (blogera) ima svoje razloge za pisanje i vođenje istog.

Primećujem da se ovih dana digla pristojna prašina oko posta gospođe Dragane Đermanović, koja je jedan post na svom blogu upravo posvetila razlozima zbog kojih i vodi blog.

U postu se navodi kako je samo pisanje teksta inspirisano jednom vrstom revolta prema ljudima koji ne shvataju pisanje i svrhu (kakva god da je) pisanja bloga. 

Ne želim dalje da pričam o ovom zanimljivom postu, pročitaćete ga i sami, znam to Laughing, ali bih želeo da napomenem jedan detalj koji je meni "zapao za oko".

Naime, reč je o pojavi viralnog marketinga u blogerskoj zajednici. Iako blogerska zajednica u Srbiji (i regionu) i dalje nema medijsku "moć" kao što je imaju blogerske zajednice sa zapada (određeni blogovi se uzimaju kao veoma kompetentni podaci iz određenih oblasti) ona je veoma povezana.

Reč je o tome da se nakon objavljivanja ovog posta, moglo videti još sličnih postova na ovu temu (između ostalog i ovaj post Cool), što govori da određeni ljudi svojim blogom mogu naterati ostale da razmišljaju, mogu učestvovati u stvaranju javnog mnjenja. 

Na blogu gospodina Dragana Varagića i gospođice Jasne Kamatović mogli ste da vidite postove koji su inspirisani već pomenutim tekstom.

Ovi podaci mi govore sledeće, blogerska zajednica u Srbiji je povezana, svi se pratimo i svi se čitamo (globalno rečeno), i nečiji tuđi post nas može naterati da se zapitamo kako šta i gde, i ovo je dobro jer smatram da predstavlja početak medijskog razvoja blogerske zajednice.

Pitanje je dana kada će i ostali mediji početi da shvataju moć i značaj blogerske zajednice u stvaranju javnog mnjenja, i tada će tekstovi o razlozima pisanja bloga biti suvišni.

 

 #
Technorati Profile

Blogerska zajednica u Srbiji je povezana [Odgovori]

Važno je da podržimo jedni druge, da se međusobno motivišemo jer je upravo ovaj primer dokaz početka uticaja bloga (a i blogerske solidarnosti). Thanx ;)

Comment by Jasna (02/05/2009 13:28)

Meme [Odgovori]

Sistem prenošenja tema koje imaju dovoljan značaj (uticaj) da pi se pojavile na različitim Web lokacijama (najčešće blogovima) naziva se na eng. jeziku "Meme" - uticajne teme.

Comment by Dragan Varagić (02/06/2009 09:06)

[Odgovori]

@ Dragan Varagić
Hvala na informaciji, koristan tekst, koristan tekst kao i uvek.
Nisam ja mislio u bukvalnom smislu Viralni marketing, samo sam mislio da bi ljudi bolje shvatili šta sam hteo reći, ako ovu pojavu uporedim sa viralnim marketingom.

Od sad koristim- Meme!:-)

Comment by Nikola Radivojevic-dzono (02/06/2009 11:14)

[Odgovori]

Upravo to je ključ svakog uspeha: sinergija i snažna zajednica! Uspeh neće izostati!

Malo je onoga što sinergično delovanje ne može da promeni!
Pozd ;)

Comment by ddjermanovic (02/06/2009 22:28)

:) [Odgovori]

ne smao na tim blogovima..i emportal i na mojim blogovima www.sasajovanovic.com i www.finansijskakriya.com poceo sam da prenosim feed sa gaginog sajta jer ova prica o brendiranju - vredi... i ne samo feed

Comment by Sasa Jovanovic (02/07/2009 01:51)

ispravka..malopre sam kucao y umesto z [Odgovori]

I ne samo na tim blogovima..i emportal i na mojim blogovima www.sasajovanovic.com i www.finansijskakriza.com poceo sam da prenosim feed sa Gaginog sajta jer ova prica o brendiranju - vredi... i ne samo feed

Comment by Sasa Jovanovic (02/07/2009 01:52)

[Odgovori]

Smatram blogerske zajednice najajcim grupama ...
Info se rasiri za par sekundi , a moze i mnogo postici ujedinjenim stavovima !!!

Comment by Deda (02/15/2009 14:58)

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me